نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1723
-
الف
+

«شبی که ماه کامل شد» در جشنواره فلم سائوپولو اکران می شود

فلم «شبی که ماه کامل شد » ساخته «نرگس آبیار » راهی جشنواره فلم «سائوپولو» شد.

به گزارش آی فیلم 2،  «شبی که ماه کامل شد» در جشنواره فلم «سائوپولو» که  از ۱ تا 14 عقرب ( آبان) در «برزیل» برگزار می شود به اکران در می آید.

جشنواره سائوپولو برزیل یکی از معتبرترین جشنواره های فلم امریکای جنوبی است که از تاریخ 22  اکتبر تا 4  نومبر 2020 به دلیل کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود.

در برنامه سال روان این جشنواره، 198 فلم  از71  کشور حضور دارند که آثار سیزده سینماگر ایرانی هم در این رویداد معتبر دیده می شوند.

در بخش چشم انداز بین الملل، فلم های «شبی که ماه کامل شد» ساخته «نرگس آبیار» ، «کلاغ ها» ساخته «نقی نعمتی» ، «شیطان وجود ندارد» ساخته «محمد رسول اف»، «بی سر» ساخته «کاوه سجادی حسینی»، «بی صدا حلزون» ساخته «بهرنگ دزفولی زاده» و «خورشید» ساخته «مجید‌ مجیدی» حضور دارند.

«شبی که ماه کامل شد» پیشتر در حضورهای بین المللی دیگر در جشنواره های «شب های سیاه تالین و کارسون» فرانسه چهار جایزه دریافت کرده است.

«شبی که ماه کامل شد» فلمی به کارگردانی «نرگس آبیار» می باشد که برای نخستین بار در 37 دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین «بهترین فلم» ، «بهترین کارگردانی»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد»، «بهترین بازیگر نقش اول زن»، «بهترین بازیگر نقش مکمل زن » و «بهترین چهره پردازی »را به خود اختصاص دهد.نرگس آبیار

این درام شورانگیز گوشه ای از جنابت های «جندالله» به سرکردگی «عبدالمالک ریگی» در ولایت باستانی سیستان و بلوچستان و در لوکیشن های خارج از ایران را روایت می کند و براساس داستان واقعی «عبدالحمید ریگی» و همسرش «فائزه منصوری» ساخته شده است.

 «الناز شاکردوست»، «هوتن شکیبا»، «فرشته صدرعرفایی»، «شبنم مقدمی»، «پدرام شریفی» و «فرید سجادی حسینی»  از جمله بازیگرانی هستند که در این فلم ایرانی نقش آفرینی می کنند .

همچنین بخوانید :

«شبی که ماه کامل شد» یک عاشقانه متفاوت+ویدیو

اولین اکران جهانی فلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد»

«شبی که ماه کامل شد» در «شب های سیاه تالین»

م ا

نظر شما
ارسال نظر